CREDITE NEBANCARE ONLINE

CUM PROCEDEZ PENTRU A LUA UN CREDIT NEBANCAR ONLINE?


In primul rand faci o trecere in revista a celor mai importante Instituii Financiare Nebancare din orasul tau.



Dupa ce ai vazut cam ce dobanzi practica la creditele nebancare aceste institutii financiare, alegi site-ul respectivei institutii cu dobanda cea mai mica la imprumutul nebancar si incepi sa completez formularul online.

Cele mai multe dintre IFN-uri iti pun la dispozitie si un calculator de rate online.

De exemplu:

- pentru a solicita online un credit nebancar de la Cetelem













- veti gasi la categoria credite nebancare online un calculator de rate. Acolo vi se cere suma pe care doriti s-o imprumutati si perioada in care doriti rambursarea creditului. Completati si apoi dati click pe "Calculeaza".

- o sa obtineti un nou formular















In acest nou formular online veti afla ce rata lunara aveti de platit la creditul nebancar dorit si ce venit va este necesar pentru a va putea fi aprobat creditul.

Daca sunteti multumit de rezultat, treceti mai departe la "Aplica online".


- pentru a solicita online un credit nebancar de la RoCredit

























Formular online al celor de la RoCredit va cere sa selectati in prima faza tipul de credit. Dupa cum puteti observa eu am ales creditul de consum, de la varianta minicreditelor. Durata creditului am prevazut a fi de 12 luni, valoarea creditului de 1000 de lei. Venitul lunar am scris ca ar fi de 1500 de lei si am lasat libere casutele de la "alte categorii de venituri". Dupa cum puteti observa RoCredit ia in considerare si alte tipuri de venituri pentru acordarea unui credit nebancar online.

Dupa aceste date informative privind creditul nebancar se trece la identificare.

Cei de la RoCredit ne spun ca, dupa completarea tuturor campurilor si dupa ce am apasat pe butonul de "Trimite", ca ne vor contacta ei.

"Completeaza acest formular online si, in cel mai scurt timp, vei fi contactat de un membru al echipei comerciale".

Acestea ar fi doua exemple de credite nebancare ce pot fi accesate online.

Pentru creditul nebancar de la Cetelem am avut de trecut prin doua faze ale formularului online, dar am aflat si nivelul ratelor lunare si daca venitul nostru ne permite sa imprumutam bani online, pentru creditul de la RoCredit am completat un formular cu date generale despre creditul dorit si ar fi urmat sa ne contacteze dansii.

Este simplu! Deci, modalitatea online de accesare a unui credit nebancar este una usoara si la indemana.

Postări populare de pe acest blog

Credite rapide online doar cu buletinul

Imprumut rapid fara acte

Cat conteaza cartea de munca in obtinerea unui imprumut?

NUMARUL DE TELEFON DE LA PROVIDENT

Credite rapide cu garantie auto